فن کویل
نوشته شده توسط : شرکت بازرگانی بارمان

فن کویل سقفی (FCU) یک واحد ساده است که از یک کویل گرمایش یا سرمایش و فن تشکیل شده است. این بخشی از یک سیستم HVAC است که در ساختمان های مسکونی، تجاری و صنعتی یافت می شود.

فن کویل مسکونی چیست؟


فن کویل یک واحد داخلی سیستم گرمایش و سرمایش است. محیط خانه شما را با جابجایی هوای داخل خانه کنترل می کند و همچنین می تواند بر رطوبت داخل خانه شما تأثیر بگذارد. واحدهای فن کویل با سرعت متغیر ما به عنوان مکمل تهویه مطبوع یا پمپ حرارتی شما می توانند راحتی عالی و عملکرد صرفه جویی در انرژی را به شما ارائه دهند.

 

واحدهای فن کویل


فن کویل یک واحد داخلی سیستم گرمایش و سرمایش است. محیط خانه شما را با جابجایی هوای داخل خانه کنترل می کند و همچنین می تواند بر رطوبت داخل خانه شما تأثیر بگذارد. واحدهای فن کویل با سرعت متغیر ما به عنوان مکمل کولر یا پمپ حرارتی شما می توانند راحتی و عملکرد صرفه جویی در مصرف انرژی را به شما ارائه دهند. با یک نوار حرارتی الکتریکی اختیاری، یک فن کویل همچنین می تواند گرمای خانه شما را در صورتی که در آن زندگی می کنید تامین کند. آب و هوای معتدل تر


فن کویل دیواری


سری فن کویل دیواری Midea مطابق با استانداردهای اروپایی توسعه یافته است. دقیق ترین استانداردهای کیفیت را رعایت کنید. تولید شده از اجزای کنترل کیفیت چند مرحله ای. خط تولید از 2.2 تا 4.56 کیلو وات.

بدنه از پلاستیک مرغوب ساخته شده است. تعبیه شده در بدنه شیر سه طرفه - فرآیند نصب فن کویل را ساده می کند. فیلتر هوا کلاس G2 (گرد و غبار) و کیت آن شامل یک کنترل از راه دور بی سیم است. می توانید تابلوی اختیاری را برای خطاب به دولت مرکزی تکمیل کنید.

 

فن کویل سقفی و کفی


یونیت های داخلی یونیورسال را می توان به صورت عمودی یا افقی بر روی کف تا سقف نصب کرد، این یکی از رایج ترین انواع یونیت های فن کویل است.

فن کویل کاست یک طرفه


واحدهای فن کویل کاست جدید با جریان هوای یک طرفه، برای فضای کم با فاصله کم بین سقف بیرونی و سقف اصلی طراحی شده است. دارای پنل پمپ زهکشی با نمایشگر و کنترل از راه دور نیز تعبیه شده است. توزیع صاف جریان هوا را فراهم می کند.

 

فن کویل های کاست 4 راهه سری "COMPACT"


فن کویل های کاستی 4 جهته برای استفاده در سقف سلولی یورو سایز طراحی شده اند که اغلب در ادارات و اماکن تجاری استفاده می شود. این سری شامل پمپ زهکشی، تابلوی کنترل با نمایشگر و کنترل از راه دور نیز می باشد. یک جریان هوای صاف و جامع را از طریق پانل با درج‌های گوشه‌ای و طراحی فن با "پیچ سه بعدی" ارائه می‌کند. صدای کم، قابلیت اتصال از سیستم تهویه کانال هوای تغذیه، فن های 3 سرعته عملکرد اضافی را ارائه می دهد.

 

کاست 4 راهه فن کولیس سری "استاندارد"


فن کویل های کاست چهار طرفه با ابعاد بدنه 840×840 میلی متر، طراحی شده برای استفاده در سقف فضایی با فاصله 25 تا 30 سانتی متر، دارای پمپ تخلیه داخلی، پنل کنترل با نمایشگر و ریموت کنترل نیز می باشد. فراهم می کند صاف و جامع پره های کنترل جریان هوا را می توان در هوا 2 گروه ساخته شده است. صدای کم، قابلیت اتصال از سیستم تهویه کانال هوای تغذیه و قابلیت خروج از کیس چندین کانال در اتاق های مجاور، فن سه سرعته و طیف وسیعی از مزایای اضافی را فراهم می کند.

 

فن کویل کانال فشار استاتیک میانی


واحدهای فن کویل کانالی برای نصب در یک سقف کاذب طراحی شده اند. هوا از طریق مجاری هوایی در اتاق تامین می شود. کنترل از راه دور به عنوان یک گزینه موجود است. دارای فن موتور 3 سرعته (قطب موتور)، تابه تخلیه پلاستیکی، اتصال ترمینال سیمی. برای انتخاب مدل پیشنهاد می کنیم از نرم افزار Selection استفاده کنید.

 

کنترل فن کویل و بردهای الکترونیکی


برای کنترل در زیر واحدهای فن کویل، که در آنها سیستم کنترل توسط کارخانه نصب نشده است - و اغلب، نوع کانال و سری سقف-کف، طیف وسیعی از کنترلرهای سیمی با سنسور دمای داخلی را ارائه می دهد که اغلب ترموستات نامیده می شود. بر اساس نوع کنترل پنل را می توان به مکانیکی و الکترونیکی تقسیم کرد. برای همه انواع فن کویل ها می توان کنترل گروهی را سازماندهی کرد، اما تجهیزات الکترونیکی خارجی را تنظیم کرد و کارخانه برچیده شد.

 

مزیت های دستگاه فن کویل چیست؟

 

  1. افزایش صرفه جویی در مصرف انرژی.
  2. تنوع بالا در مدل های دستگاه از جمله: زمینی، سقفی و دیواری.
  3. تولید شده در ابعاد و حجم کوچک می باشد. و برای نصب آن نیازی به فضاهای بسیار بزرگ نمی باشد.
  4. نیازمد برق کشی و لوله کشی می باشد و همچنین می توان گفت در فن کویل دیگر نیازی به کانال کشی به روش های کولر آبی نیست.

 

نشانی :

آرژانتین خیابان بیهقی خیابان هشتم شرقی پلاک ۳ طبقه دوم

تلفن :

88874741,2 - 88659458,9

فکس :

88659458

ایمیل :

info@tahvienovin.com , sales@tahvienovin.com

 

 





:: برچسب‌ها: تجهیزات الکترونیکی خارجی , انواع فن کویل , پنل پمپ زهکشی , یونیت های داخلی ,
:: بازدید از این مطلب : 467
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 خرداد 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: